Weronika Chocholska i Zofia Cieplak, reprezentantki dfusion communication, już za kilka dni wyruszą do Cannes, by stanąć do międzynarodowej rywalizacji w konkursie Young Lions PR podczas prestiżowego festiwalu Cannes Lions 2025. Ich bilet do Francji to nagroda za zwycięstwo w polskich eliminacjach – YC Cannes.
Zwycięstwo, które otwiera drzwi do Cannes
Młode lwy z dfusion – Weronika i Zosia – triumfowały w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes (YC Cannes) w kategorii PR. Konkurs organizowany przez Klub Twórców Reklamy to najważniejsze krajowe eliminacje, których zwycięzcy mają szansę reprezentować Polskę podczas Young Lions Competition – jednego z najważniejszych wydarzeń dla młodych talentów w branży komunikacji marketingowej.
Tegoroczne zadanie konkursowe Young Creatives Cannes w kategorii PR zostało przygotowane we współpracy z marką Avon, która pełniła rolę oficjalnego partnera tego etapu eliminacji. Uczestniczki konkursu pracowały nad briefem, którego celem było „odświeżenie wizerunku marki wśród młodych kobiet” oraz przywrócenie prestiżu roli konsultantek Avon, czyniąc ją „cool again”.
Spośród prawie trzydziestu zgłoszeń ich propozycja kampanii o nazwie „Avon Core”, nawiązująca estetyką do lat 2000, zapadła w pamięć jury jako „przebojowy koncept” – kreatywny, spójny i z mocnym insightem. Daniel Przemecki, członek jury, podkreślił, że – Na to zadanie odpowiedziało blisko 30 zespołów, dostarczając nam masę energii i perspektyw, a zwycięski duet wyróżnił się świeżą i spójną ideą – podkreślił Daniel Przemecki, Head of Marketing, Avon.
Young Lions – globalna scena dla młodych talentów
Wyjazd na Cannes Lions International Festival of Creativity to spełnienie marzeń wielu osób z branży. Od 16 do 20 czerwca Weronika i Zofia będą reprezentować Polskę w międzynarodowych zmaganiach Young Lions PR – rywalizacji zespołów poniżej 30 roku życia z całego świata. Konkurs odbywa się w słonecznym Cannes, a uczestnicy mają ponownie 24 godziny na stworzenie pełnej kampanii PR-owej w odpowiedzi na brief wybranej organizacji. Praca pod presją czasu, w gorącej atmosferze festiwalu, z najlepszymi z najlepszych – to wyzwanie, które z pewnością przyniesie wiele emocji.
Cannes Lions – centrum inspiracji i kreatywności
Festiwal Cannes Lions to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży komunikacji marketingowej i reklamowej na świecie. Od ponad 70 lat przyciąga twórców, marketerów, strategów i liderów biznesu z całego świata, którzy przyjeżdżają, by inspirować się, dzielić doświadczeniem i nagradzać najlepsze kampanie z całego globu. To właśnie tutaj przyznawane są Lwy – nagrody, które są kreatywnym odpowiednikiem Oscarów.
Wydarzenie łączy konkurs, konferencję z udziałem światowych liderów branży, warsztaty, wystawy i gale wręczenia nagród. Dla młodych profesjonalistek z dfusion to nie tylko szansa na pokazanie swoich umiejętności w rywalizacji, ale też możliwość zanurzenia się w najbardziej inspirującym środowisku marketingowego świata.
Trzymamy kciuki za nasze Lwice z dfusion!
Weronika i Zosia – duma naszej agencji – już za kilka dni wyruszają do Cannes. Będziemy śledzić ich występ z ogromną ekscytacją i wierzymy, że pokażą, jak wygląda polska kreatywność na najwyższym poziomie!