Dfusion wkracza w jesienny sezon witając w swoim gronie nowych klientów. Tym samym agencja poszerza portfolio o kolejne branże. Prestiżowe inwestycje mieszkaniowe, technologie chmurowe dla sektora kosmicznego, nowoczesny sprzęt audio oraz inteligentne rozwiązania do domu – to tylko niektóre z obszarów, które agencja będzie eksplorowała w ramach obsługi nowych projektów.
Unidevelopment SA jest deweloperem działającym na rynku od ponad 16 lat. Posiada ugruntowaną pozycję w segmencie budownictwa mieszkaniowego w Warszawie, Poznaniu i Radomiu. W 2022 roku spółka rozpoczęła działalność w Gdańsku. Jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich oraz Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego – Polish Green Building Council (PLGBC). Należy do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupy UNIBEP SA.
CloudFerro jest dostawcą największej polskiej chmury publicznej, z której korzystają wiodące instytucje, firmy i jednostki naukowe w Europie, w tym m.in. Europejska Agencja Kosmiczna (ESA), Europejska Organizacja Eksploatacji Satelitów Meteorologicznych (EUMETSAT) czy Europejskie Centrum Prognoz Średnioterminowych (ECMWF). Jako operator platform do obserwacji Ziemi takich jak CREODIAS czy Copernicus Data Space Ecosystem udostępnia dane satelitarne pochodzące z programu Copernicus dla setek tysięcy ludzi na całym świecie. Firma otrzymała prestiżową nagrodę EARSC EO Company Award 2023 za wybitne osiągnięcia i innowacje w europejskim sektorze obserwacji Ziemi.
Teufel to największy w Europie bezpośredni sprzedawca produktów audio. Szeroka oferta marki obejmuje systemy kina domowego, telewizyjne rozwiązania dźwiękowe, systemy multimedialne, klasyczne Hi-Fi, słuchawki oraz głośniki Bluetooth oraz głośniki multiroom z własną technologią streamingową Raumfeld. Od początku swojego istnienia, czyli od 1979 r., wysokiej jakości dźwięk był najważniejszy dla Teufel. Niezliczone nagrody od konsumentów i mediów świadczą o sukcesie marki.
Vileda działa w branży produktów konsumenckich, dostarczając najwyższej jakości artykuły gospodarstwa domowego, dzięki czemu sprzątanie, prasowanie i suszenie staje się czystą przyjemnością, a liczba lojalnych klientów zwiększa się z roku na rok. Firma w Polsce rozpoczęła swoją działalność w roku 1994. Od tego czasu rozbudowała dystrybucję we wszystkich miastach Polski i jest obecna zarówno w sieciach międzynarodowych, jak i na rynku krajowym.
W ramach współpracy dfusion będzie świadczyć dla nowych klientów kompleksowe usługi z zakresu public relations i komunikacji w social mediach (Unidevelopment, CloudFerro). Działania agencji obejmują planowanie i koordynowanie działań komunikacyjnych, utrzymywanie relacji z mediami i interesariuszami, budowanie i zarządzanie wizerunkiem marki oraz promowanie ich wartości i kultury. Celem dfusion communication jest nie tylko wsparcie w zakresie komunikacji, ale także pomoc w budowaniu silnych, rozpoznawalnych i wyróżniających się na rynku marek.