dfusion communication oferuje nową usługę: treści wideo uzupełniające informację prasową, tworzone w 48 godzin.
Wobec stałego wzrostu informacji prezentowanych w mediach, szanse na dotarcie z komunikatem do odbiorców sukcesywnie maleją. Klasyczne informacje prasowe tracą skuteczność. By ją zwiększyć, firmy i organizacje zwracają się w stronę mediów społecznościowych jako kanałów komunikacji pozwalających trafić z przekazem do sprofilowanych grup odbiorców. Tam jednak przekaz tekstowy także przegrywa w wyścigu o uwagę użytkownika materiałami graficznymi czy treściami wideo. dfusion communication wzbogaciła swoją ofertę narzędzi komunikacyjnych o nowy produkt - inRelease, krótki materiał wideo będący uzupełnieniem treści informacji prasowej, wypowiedzi eksperckiej czy case study.
Posty, w których pojawia się materiał wideo, cieszą się na LinkedIn trzykrotnie większym zaangażowaniem niż zwykły tekst, a udostępniane są nawet dwadzieścia razy częściej niż statyczne treści[1]. Zatem wykorzystywanie mediów społecznościowych w komunikacji bez używania treści wideo przypomina jazdę nowoczesnym autem z zaciągniętym hamulcem ręcznym i bocznymi drogami. Podróż co prawda się odbywa, jednak można jechać do celu szybciej i bardziej efektywnie.
Dlatego, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, dfusion communication rozszerzyła ofertę o inRelease - materiał wideo, który uzupełnia klasyczny komunikat prasowy, podnosząc efekty dotarcia do odbiorców na LinkedIn, Twitterze czy Facebooku. Sześćdziesięcio- czy dziewięćdziesięciosekundowy spot z udziałem przedstawiciela firmy daje zupełnie nowe możliwości dotarcia z komunikatem w mediach społecznościowych, buduje pozycję ekspercką oraz podnosi rozpoznawalność i zwiększa zasięgi.
– Stały rozwój w obszarze rejestrowania i obróbki obrazu pozwala na przyspieszenie produkcji krótkich form wideo. Dlatego, widząc w tym szansę na wzmocnienie dotarcia przekazu klientów do odbiorców, stworzyliśmy profesjonalne studio, które pozwala na przygotowanie treści wideo w różnorodnych formatach. Dzięki zespołowi doświadczonych realizatorów, w przypadku materiałów inRelease, cały proces tworzenia treści zajmuje nam maksymalnie 48 godzin. Stąd pomysł, by zaproponować klientom połączenie wideo i informacji prasowej w celu zwiększenia skali oddziaływania przekazu, zwłaszcza wobec rosnącej roli social mediów - już nie tylko jako platform dla społeczności, ale miejsca budowania trwałych relacji między marką a społecznością. – mówi Łukasz Malczewski, Managing Partner, dfusion communication.
Informacja prasowa i inRelease stanowią wobec siebie materiały komplementarne. Możliwość przygotowania ich i publikacji w tym samym czasie daje efekt synergii. W rezultacie poprzez media tradycyjne i społecznościowe odbiorcy otrzymują tę samą informację, jednak w formie właściwej dla danego kanału komunikacji. To zwiększa skalę oddziaływania przekazu na odbiorców i buduje wizerunek wykorzystującego to rozwiązanie jako organizacji sprawnej komunikacyjnie i nowoczesnej.
Więcej o dfusion media center i ofercie multimedialnej: https://dfusion.pl/oferta/media-center/.
Chcesz stworzyć swój inRelease? Umów się na briefing.