Mikołaj Grzelak i Adam Maj z agencji dfusion communication wywalczyli główną nagrodę w konkursie The Next Gen of PR 2023, organizowanym przez Związek Firm Public Relations.
Obok ekipy z dfusion w szranki stanęło 30 dwuosobowych zespołów, których zadaniem była odpowiedź na brief przygotowany przez partnera konkursu (w tym roku marka OnePlus). W efekcie 48 godzinnej pracy powstały koncepcje działań PR dla nowej marki smartfonu. To właśnie pomysł Mikołaja i Adama okazał się najlepszy w opinii 8-osobowego Jury, które oceniało pomysły według przyjętej strategii, sposobu wdrożenie oraz spodziewanych efektów.
„The Next Gen of PR był niepowtarzalną szansą sprawdzenia swoich umiejętności i kompetencji miękkich przed gronem największych ekspertów w Polsce” – mówi Adam Maj. „Wyniosłem z tego konkursu fantastyczne wspomnienia, poznałem nowe osoby, a przede wszystkim otrzymałem ogromną dawkę wiedzy, która towarzyszy mi każdego dnia pracy. Zrozumiałem też jak ważne jest przygotowanie każdego kroku opracowywanych kampanii oraz dbałość o szczegóły - każde działanie w Public Relations musi być przemyślane, bez względu na odbiorcę i wielkość projektu”.
„Ten konkurs to prawdziwy sprawdzian - z kreatywności, burzowania się, pracy zorientowanej na deadline (w dodatku na ostatnią chwilę), pracy zespołowej i krytykowania swoich własnych pomysłów – przekonuje Mikołaj Grzelak. Pierwszym wyzwaniem jest zrozumienie briefu, klienta oraz jego problemu. Następnym i najtrudniejszym jest generowanie pomysłów i nieoczywistych kontekstów. Bądź zawsze gotowy na to, że pomysł może okazać się słaby. Trzecim jest praca w zespole, wzajemne wsparcie przy pracy nad prezentacją i wykorzystanie mocnych stron swojej grupy. W trakcie prezentacji należy podsypać swój występ garścią autentyczności”.
Duet z dfusion communication będzie reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). Nasi konsultanci będą rywalizować z zespołami z całego świata.
Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie https://zfpr.pl/genofpr.
fot. mofd agency