Po 13 latach funkcjonowania na rynku, dfusion communication otrzymała jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w polskiej branży public relations. Agencja odebrała główną nagrodę Agencji PR Roku 2023 r. w kategorii małych i średnich firm, przyznaną przez miesięcznik Media i Marketing Polska. Wyróżnienie jest przyznawane na podstawie opinii klientów, którzy oceniają współpracę z agencjami według szeregu kryteriów jakościowych. dfusion communication zdobyła uznanie klientów za ponadprzeciętny standard obsługi i wysoki poziom skuteczności realizowanych działań. Klienci wysoko ocenili również innowacyjne podejście konsultantów do komunikacji firm i marek.
Redakcja „MiMP” opublikowała raport dotyczący rynku usług public relations w Polsce już po raz szósty. Jego najistotniejszą częścią jest badanie satysfakcji klientów agencji PR. Sondażem tym w bieżącym roku zostali objęci klienci 20 agencji działających na polskim rynku. dfusion communication odebrała to prestiżowe wyróżnienie po raz pierwszy w swojej historii.
Ponad średnią
Ankietowani klienci zauważyli, że agencja w ostatnich 12 miesiącach zwiększyła swój standard obsługi (wzrost o 0,1 pkt. do poziomu 4,9) oraz skuteczność działań i kampanii PR (w 2022 r. ocenianą na poziomie 5,2 pkt., a dziś na poziomie 5,4 pkt). Dostrzeżone zostało także zaangażowanie firmy w obszarze strategii realizowanych działań (wzrost o 0,3 do 4,6 pkt.) oraz innowacyjne podejście do komunikacji (wzrost o 0,3 do 5,0 pkt.). Klienci wyżej niż przed rokiem, ocenili także kompleksowość obsługi w środowisku digital (wzrost o 0,1 do 5,3 pkt.). Wyniki te plasują się dziś ponad średnią dla wszystkich badanych agencji.
– Innowacyjność i skuteczność to dwie wartości, o które zawsze zabiegaliśmy w naszej pracy. To klucz do zadowolenia klientów, którzy docenili w tym roku również standard naszej obsługi. Cieszy wzrost oceny strategicznego podejścia, co towarzyszy dobrym wynikom dotyczącym rozumienia polityki działania i kultury organizacyjnej naszych klientów. Chcemy chodzić, przepraszam, biegać w butach naszych klientów i robić to sprawnie. W ten sposób pracujemy nie tylko na pozytywną opinię w branży, ale własną satysfakcję – komentuje Łukasz Malczewski, managing partner, dfusion communication.
Zadowoleni klienci, dobra opinia w środowisku
Pozytywna opinia na temat firmy jest widoczna w szczegółowych wynikach ankiety, przeprowadzonej na potrzeby raportu. Poziom zadowolenia klientów ze współpracy z agencją pozostaje niezmienny od ubiegłorocznej edycji raportu, utrzymując wynik 4,7 pkt., który stanowi średnią dla całego rynku. Za to w stosunku do ubiegłego roku obecnie więcej wskazań padło na dobrą opinię dfusion w branży (5,3 pkt. przed rokiem vs. 5,6 pkt. w tegorocznej edycji). Największy wzrost w aktualnym badaniu agencja odnotowała jednak w zakresie zrozumienia polityki działania i kultury organizacji klienta (wzrost o 0,4 pkt. do 5,9).
- “Możemy pozwolić sobie na to by tracić pieniądze – nawet dużo pieniędzy. Ale nie możemy sobie pozwolić na utratę reputacji – nawet odrobiny reputacji”. To słynne powiedzenie Warrena Buffeta dotyczy nie tylko naszych klientów, ale także nas. Ta nagroda to potwierdzenie wartości, które stanowią fundament tej firmy - uczciwości w każdym działaniu i codziennego poświęcenia, które przekładają się na wiarygodność i wyniki. - dodaje Kamil Kozłowski, managing partner, dfusion communication.
Partner na czas zmian
Analiza wyników raportu uwidacznia także, że dla swych klientów dfusion communication pełni rolę ważnego partnera i wsparcia w dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej, mogącej rodzić sytuacje kryzysowe. W zakresie issue management i zarządzania kryzysem dfusion odnotowała wzrost z 4,5 do 4,8 pkt. w ocenach klientów, a w obszarze sprawnego reagowania na pojawiające się zagrożenia mogące prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych – z 5,3 do 5,6 pkt. W obu przypadkach oceny te przekraczają średnią rynkową.