d*fusion communication, agencja specjalizująca się w działaniach z zakresu PR oraz digital marketingu, zdobyła dwie prestiżowe nagrody EMEA SABRE Awards. Jury konkursu doceniło dwie kampanie przeprowadzone przez zespół d*fusion dla klientów Microsoft Polska oraz Canon Polska.
W przypadku kampanii dla polskiego oddziału Microsoft, nagrodę EMEA Gold SABRE Award zdobyła kampania Surface AntyLuwr, która zwyciężyła w kategorii „Technology Hardware”, a także zdobyła wyróżnienie In2 SABRE Award Certifcate of Excellence w kategorii „Best Use of Illustrations and Photography”. Z kolei kampania #dotknijEmocji dla Canon Polska zdobyła nagrodę EMEA In2 SABRE Award w kategorii „Best Influencer Programs + Endorsements (Paid)” oraz nominację do nagrody Gold SABRE Award w kategorii „Baltic”.
– Tworząc d*fusion postawiliśmy na specjalizację w obszarze technologii i innowacji. W obu projektach kluczem do sukcesu było kreatywne budowanie historii, angażującej różnorodne społeczności. To właśnie wyjątkowa narracja dała podstawę do uruchomienia działań komunikacyjnych w wielu kanałach przekazu. Przenikanie się mediów społecznościowych i tradycyjnych, zaangażowanie influencerów i fanów zwielokrotniło zasięg kampanii i umocniło siłę marki. To właśnie innowacyjne połączenie wielu narzędzi komunikacyjnych podbiło serca i umysły jurorów – mówił po wręczeniu nagród Łukasz Malczewski, Dyrektor Zarządzający w d*fusion communication.
Za koncepcję kreatywną kampanii Surface AntyLuwr dla Microsoft odpowiadał Dyrektor Kreatywny agencji, Tomasz Lachowski. W trakcie realizacji poszczególnych faz kampanii, łączącej w sobie obszary klasycznych media relations, konkurs, digital, print i outdoor, wspierała go Joanna Duda, Account Manager agencji. Celem kampanii było ukazanie twórczych możliwości drzemiących w komputerze Surface Pro i zachęcenie internautów do „poprawiania” klasycznych dzieł sztuki i nadawania im nowoczesnego twistu, w ramach cyfrowego muzeum malarskiego przypominającego francuski Luwr widziany w krzywym zwierciadle. Z kolei kampania #dotknijEmocjidla polskiego oddziału firmy Canon była prowadzona przez konsultantów z zespołu Natalii Dębniak w składzie: Barbara Krastiłow (Account Manager), Natalia Rogaczewska (Account Manager) oraz Maciej Brzozowski (Account Manager). Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadali: Kamil Kozłowski, Account Director oraz Tomasz Lachowski, Dyrektor Kreatywny. Celem kampanii była promocja rozwiązań związanych z drukarkami marki Canon i podkreślenie sentymentalnej wartości, jaką mają drukowane zdjęcia, będące nośnikami wspomnień i emocji. d*fusion communication znalazła się w wąskim gronie 5 firm z Polski, których kampanie zostały nominowane do nagród SABRE Awards. Organizatorzy tegorocznej edycji konkursu podają, że łącznie wpłynęło ponad 2,5 tysiąca zgłoszeń od agencji PR z regionu EMEA.