case studies
W ramach kampanii #dotknijemocji chcieliśmy pokazać, że warto drukować zdjęcia i w prosty sposób można to zrobić samemu.
Popularyzacja fotografii cyfrowej sprawiła, że drukowane zdjęcia zostały trochę zapomniane. Jednak w życiu są chwile i emocje, którymi chcemy się dzielić z bliskimi bez pośrednictwa ekranów telefonów i komputerów. Chcieliśmy pokazać, że dzięki przeniesieniu ich na papier emocje są silniejsze i bardziej autentyczne.
opracowana strategia
Influencer
Relations
Content
Marketing
Public
Relations
Event
Social Media
Zaplanowaliśmy kampanię, która była połączeniem działań z zakresu influencer relations, content marketingu oraz Public Relations. Całość dopełniała kampania reklamowa w Internecie oraz eventy dla klientów i dziennikarzy.
działania
- Zaangażowanie znanych influencerów z obszarów DiY, lifestyle oraz parenting
- Kampanie promocyjne na YouTube, Facebook i Google
- Stworzenie weekendowych stref foto i druku w popularnych warszawskich kawiarniach
- Warsztaty dla mediów i blogerów z obszaru DiY
- Komunikacja do mediów lifestylowych, parentingowych i marketingowych
Do projektu zaangażowaliśmy znanych influencerów z obszarów DiY, lifestyle oraz parenting. Wspierali nas: Reżyser Życia, Malwina Bakalarz z Bakusiowa, Magda Mirkowicz z My Pink Plum oraz Dorota Szelągowska. Wykorzystaliśmy m.in. ich własne kanały YouTube, media społecznościowe Canon Polska oraz blogosferę. Zrealizowane materiały były wsparte kampaniami promocyjnymi na YouTube, Facebook, Google (AdWords, GDN).
Aby zachęcić potencjalnych klientów do drukowania zdjęć, stworzyliśmy weekendowe strefy foto i druku w popularnych warszawskich kawiarniach. Na miejscu do dyspozycji gości był fotograf oraz animatorzy, a wydrukowane fotografie można było zabrać lub zaadresować i wysłać do swoich bliskich.
Zwieńczeniem kampanii były warsztaty dla mediów i blogerów z obszaru DiY podczas których można było zrobić, wydrukować i oprawić fotografię. W części kreatywnej wspierał gości team warszawskich Majsterek.
Całości dopełniała komunikacja do mediów lifestylowych, parentingowych i marketingowych.
efekty
- Ponad 40 publikacji w zasięgowych mediach
- 420 tys. wyświetleń filmów na kanałach YouTube influencerów
- 700 komentarzy w mediach społecznościowych
- Nagroda THE IN2 SABRE AWARDS 2018 w kategorii: Best influencer Programs + Endorsements