Skip to content
Dfusion
  • o nasGwiazdkaGwiazdka
  • ofertaGwiazdkaGwiazdka
  • case studiesGwiazdkaGwiazdka
  • insightsGwiazdkaGwiazdka
  • blogGwiazdkaGwiazdka
  • kontaktGwiazdkaGwiazdka
  • skontaktuj się z nami
    skontaktuj się z nami
  • o nasGwiazdkaGwiazdka
  • ofertaGwiazdkaGwiazdka
  • case studiesGwiazdkaGwiazdka
  • insightsGwiazdkaGwiazdka
  • blogGwiazdkaGwiazdka
  • kontaktGwiazdkaGwiazdka
  • skontaktuj się z nami
    skontaktuj się z nami

case studies

  • strona główna
  • Realizacje
  • medialny relaunch marki Surface

Wyzwanie - medialny
relaunch marki Surface

Poznaj naszą strategię Surface AntyLuwr,
która opierała się na 6 filarach działania

Poznaj pełne case study projektu

Kampania Surface AntyLuwr miała na celu podkreślenie zalet i kreatywnych funkcji Microsoft Surface Pro, czyli urządzenia 2w1 (komputera z funkcją tabletu, z odpinaną klawiaturą i piórem komputerowym).

W momencie startu kampanii urządzenie było dostępne na polskim rynku od 6 miesięcy, co wymagało od naszego zespołu opracowania kreatywnej kampanii, pozwalającej ożywić ten temat w mediach na nowo i wzmocnić zaangażowanie wokół grupy docelowej, do której produkt jest kierowany: artystów cyfrowych i grafików.

W ramach projektu Surface AntyLuwr zachęcaliśmy internautów do „poprawiania” wybranych dzieł mistrzów malarstwa i nadawania im współczesnego twistu.

opracowana strategia

Public
Relations

Influencer Video Marketing

Konkurs

Event

Print

Social Media

Surface AntyLuwr to przykład komunikacji wielokanałowej, łączącej w sobie działania z zakresu Public Relations, Influencer Marketingu, Konkursu, Eventu i mediów społecznościowych, a także ekskluzywnej publikacji w druku.

Surface AntyLuwr miał wziąć na siebie ciężar kampanii długofalowej i stać się hubem komunikacyjnym do kontaktu z kluczową dla tego produktu grupą docelową: artystami cyfrowymi oraz grafikami.

Dzięki zastosowaniu komunikacji 360 stopni projekt pozwolił podtrzymać wysokie zainteresowanie produktem w mediach i wzmocnić świadomość tego typu rozwiązań wśród grup docelowych.

Galeria
Galeria
Galeria
Poprzednie
Następne

działania

  • Strategia Surface AntyLuwr opierała się na 6 filarach:
  • Współpraca z influencerem (Magdalena Pankiewicz) – video
  • Platforma contentowa i konkursowa (Behance.net) – link
  • Media relations
  • Outdoor/Event w galerii sztuki (wystawa wybranych prac konkursowych w Xanadu Art Gallery)
  • Print: Album Surface AntyLuwr
  • Współpraca z organizacją pożytku publicznego (WOŚP)

Kampania rozpoczęła się od współpracy z influencerką Magdaleną Pankiewicz, która stała się lokomotywą całej kampanii. To jedna z najbardziej cenionych polskich ilustratorek na świecie.

Jej zadaniem było „poprawienie” pięciu prac mistrzów malarstwa i zaadaptowanie ich do współczesnych realiów, wykorzystując możliwości Surface Pro i pióra Surface Pen. W efekcie współpracy powstał materiał video promujący konkurs Surface AntyLuwr.

Drugim krokiem było uruchomienie cyfrowej galerii Surface AntyLuwr na portalu Behance.net. Tutaj zostały zebrane wszystkie arcydzieła stworzone przez internautów, którzy wzięli udział w konkursie. Zasady były proste: uczestnik musiał dodać nowoczesny akcent do dowolnego z 24 klasycznych obrazów mistrzów malarstwa, od Leonardo da Vinci po Van Gogha. Finalnie w galerii Surface AntyLuwr zgromadzono blisko 200 cyfrowych obrazów. W tym samym czasie trwały działania z zakresu media relations, promujące konkurs oraz powstałe już prace.

Trzecim krokiem był event w Xanadu Art Gallery w Warszawie, połączony ze startem wystawy czasowej 14 wybranych dzieł sztuki powstałych w konkursie. Wydarzeniu towarzyszył wykład o historii malarstwa, a na otwarciu wystawy pojawiło się blisko 50 osób.

Czwartym krokiem było wydanie w limitowanej wersji 100 egzemplarzy dwujęzycznego albumu Surface AntyLuwr Art Album, przypominającego dobrze znane koneserom malarstwa albumy Taschen.

Piątym krokiem było przekazanie 3 wybranych obrazów na aukcję charytatywną organizacji pożytku publicznego – Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Galeria
Galeria
Galeria
Poprzednie
Następne

efekty

  • Blisko 90 tysięcy odwiedzin cyfrowej galerii Surface AntyLuwr (ruch organiczny)
  • Ponad 40 publikacji w zasięgowych mediach
  • Ponad 5 mln zasięgu (UU)
  • Ponad 420 tysięcy wyświetleń filmu promującego kampanię z influencerką
  • 528 nadesłanych prac konkursowych
  • 217 cyfrowych dzieł sztuki, które znalazły się w cyfrowej galerii Surface AntyLuwr
  • 100 egzemplarzy ekskluzywnego, drukowanego albumu Surface AntyLuwr AVE (szacunkowy ekwiwalent reklamowy): powyżej 38 tys. dolarów
  • 100% pozytywny sentyment kampanii wśród mediów i uczestników konkursu
  • Social media ads: 2,1 mln views
  • Nagroda: SABRE Gold Award EMEA 2018 w kategorii Hardware: Technology
  • Zgromadziliśmy blisko 200 autorskich prac. Część z nich znalazła się w limitowanym, drukowanym albumie AntyLuwr, a inne trafiły na płótna i zawisły w galerii sztuki Xanadu podczas wystawy czasowej
rozpocznijmy wspólny projekt
kontaktGwiazdka

rozpocznijmy
wspólny projekt

Pobierz brief lub skontaktuj się z nami
  • kontakt@dfusion.pl
  • +48 22 403 57 99
pobierz brief
pobierz brief

promocja nowej
linii drukarek
Canon PIXMA

zobacz więcej
zobacz więcej

premiera Microsoft
Flight Simulator na
Xbox Series X|S

zobacz więcej
zobacz więcej
Nawigacja wpisu
← Poprzednia Realizacje

A jaka jest
Twoja strategia?
Wskażemy Ci
właściwy kierunek!

na skróty

  • o nas
  • oferta
  • case studies
  • Insights
  • blog
  • kontakt
Menu
  • o nas
  • oferta
  • case studies
  • Insights
  • blog
  • kontakt

kontakt

dfusion communication sp. z o.o.
Al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
  • kontakt@dfusion.pl
  • +48 22 403 57 99

obserwuj nas

Facebook Linkedin
  • copyright © 2023 dfusion. all rights reserved.
  • polityka prywatności
  • Made by
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów
Akceptuję
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT