Skip to content
Dfusion
  • o nasGwiazdkaGwiazdka
  • ofertaGwiazdkaGwiazdka
  • case studiesGwiazdkaGwiazdka
  • insightsGwiazdkaGwiazdka
  • blogGwiazdkaGwiazdka
  • kontaktGwiazdkaGwiazdka
  • skontaktuj się z nami
    skontaktuj się z nami
  • o nasGwiazdkaGwiazdka
  • ofertaGwiazdkaGwiazdka
  • case studiesGwiazdkaGwiazdka
  • insightsGwiazdkaGwiazdka
  • blogGwiazdkaGwiazdka
  • kontaktGwiazdkaGwiazdka
  • skontaktuj się z nami
    skontaktuj się z nami

blog

  • strona główna
  • Wpisy
  • Jajko, pościel i samochody, czyli najlepsze kampanie Q1 2019

Jajko, pościel i samochody, czyli najlepsze kampanie Q1 2019

Które kampanie promocyjne zawładnęły naszymi umysłami w pierwszym kwartale 2019 roku? Co wzbudziło największe emocje nie tylko wśród branżowych specjalistów, ale również zwykłych konsumentów? My wybraliśmy najsłynniejsze jajko świata, pościel z Ikei oraz odjechane fury, którymi przyjeżdża się po warzywa.

Kto by pomyślał, że Instagram jajkami stoi. ???? Okazuje się, że przy odpowiednim zaangażowaniu społeczności, wyczuciu momentu oraz odrobiny poczucia humoru można pozostawić daleko w tyle w mediach społecznościowych nawet najbardziej znanych celebrytów. I tak oto zdjęciem z największą liczbą polubień na Instagramie zostało zdjęcie zwykłego jajka. Tak! Takiego jajka, które kupujemy w sklepie by rozbić jego skorupkę, a z zawartości zrobić pyszną jajecznicę na śniadanie.

Obecnie jajko ma ponad 53 miliony serduszek, a „jajcarskie konto” śledzi blisko 10 milionów osób. Co prawda, konto Kylie Jenner śledzi blisko 130 milionów, ale jej najbardziej popularne zdjęcie ma zaledwie 18 milionów serduszek. W sumie słowo „zaledwie” trzeba przystroić w cudzysłów ponieważ… jest to drugi wynik w historii Instagrama. Oczywiście zaraz po naszym jajku.

Jednak historia najbardziej popularnego jajka to nie jest historią jednego postu. Pierwszą akcję na jajku przeprowadziło Hulu i była związana z meczem o Super Bowl. Naszą uwagę jednak przykuł pierwszy materiał wideo zamieszczony na profilu jajka. Pękająca pod presją social mediów skorupka zachęca do odwiedzenia strony z przydatnymi linkami dla osób szukających wsparcia mentalnego.

Wideo ma blisko 30 milionów wyświetleń, co należy uznać za świetny wynik. Strona, do której kieruje post, według Similarweb zanotowała w lutym 400 tysięcy odwiedzin. Mamy nadzieję, że pomogła wielu osobom z ich problemami.

Czy sukces jajka mogłaby powtórzyć polska cebula, jabłko czy ziemniak? Raczej nie w najbliższych miesiącach.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Phew! I feel so much better now ???? If you’re feeling the pressure, visit talkingegg.info to find out more. Let’s build this list together ???? #EggGang #WeGotThis #TalkingEgg

Post udostępniony przez EGG GANG ???? (@world_record_egg) Lut 4, 2019 o 4:06 PST

Utylizacja pościeli z Ikei

Czas na przykład z rodzimego podwórka, a raczej Youtube’a. Tym razem popularny youtuber Martin Stankiewicz przygotował 15-minutowy materiał poświęcony wspólnemu mieszkaniu kobiety i mężczyzny. Temat bardzo bliski wielu młodym Polakom, więc nic dziwnego, że liczba wyświetleń przekroczyła milion.

Wideo opowiada historię dziewczyny i czterech mężczyzn, z którymi mieszkała. Symbolem każdego z nich była inna pościel, pod którą wspólnie spali. Rozstając się z chłopakiem pozbywała się również pościeli i zastępowała ją nowym kompletem – oczywiście z Ikei. W całą historię bardzo sprawnie zostały wplecione produkty marki. Ich obecność nie jest nachalna, nie przeszkadza w odbiorze całego materiału.

Samochodem po warzywa i owoce

Na początku roku amerykańska sieć Walmart opublikowała wideo promujące odbieranie zakupów bez konieczności wychodzenia z samochodu – zamawiasz wcześniej, przyjeżdżasz i odbierasz jak zamówienie w McDonaldzie.

W materiale wykorzystano samochody z popularnych filmów takich jak Ghostbusters, Park Jurajski, Flinstonowie, Knight Rider czy Batman. Dlaczego akurat taki wybór? Konsumenci, którzy z promowanej usługi korzystają, wychowali się właśnie na tych produkcjach! Sentyment i przywołanie dobrych wspomnień zdecydowanie pomaga lepiej zapamiętać przekaz całego wideo. Dodatkowo rośnie liczba udostępnień materiału w mediach społecznościowych.

A jakie kampanie zwróciły Twoją uwagę w tym roku? Jak oceniasz trzy powyższe akcje? Podziel się w komentarzu!

dfusion
insights

Chcesz być z nimi na bieżąco?

Zapisz się do dfusion insights i otrzymuj solidną porcję branżowych newsów (i nie tylko!) prosto na swoją skrzynkę mailową co trzy tygodnie.

Wyróżnione artykuły

O czym muszą pamiętać szefowie komunikacji w 2022 r., by nie dać się zaskoczyć nie tylko czarnym łabędziom, ale i szarym nosorożcom.

Komunikacja nigdy nie była tak podatna na zawirowania otoczenia – z jednej...
zobacz więcej
zobacz więcej

Wszyscy piszą o cyberbezpieczeństwie, ale nie ma to sensu

Jeżeli to czytasz, to znaczy, że tytuł przyciągnął Twoją uwagę. Przyznaję, jest...
zobacz więcej
zobacz więcej

O niezarządzaniu czasem w organizacji (a także o pracy zdalnej, mówieniu nie i efekcie ta-da!)

Zanim tłumnie a niespodziewanie przesiedliśmy się z firmowych biurek do własnych, praca...
zobacz więcej
zobacz więcej
rozpocznijmy wspólny projekt
kontaktGwiazdka

rozpocznijmy
wspólny projekt

Pobierz brief lub skontaktuj się z nami
  • kontakt@dfusion.pl
  • +48 22 403 57 99
pobierz brief
pobierz brief

podobne artykuły

Aktualność

Dekalog rzecznika prasowego

Jedna z twarzy i „wizytówek” firmy, organizacji czy instytucji, fundamentalny kanał jej...
zobacz więcej
zobacz więcej
Aktualność

Tik-Tok-Tak, czyli o sztuce krótkiej formy komunikacji

Wyobraź sobie sytuację, że żyjesz w świecie, w którym minimalna długość udostępnianych...
zobacz więcej
zobacz więcej
Bez kategorii

Cross category communication: gdzie jesteśmy, dokąd idziemy, jak przejść tę drogę – o zręczności we współczesnej komunikacji.

W pradawnych czasach, czyli jakieś 6 – 7 lat temu, powszechnym stało...
zobacz więcej
zobacz więcej

A jaka jest
Twoja strategia?
Wskażemy Ci
właściwy kierunek!

na skróty

  • o nas
  • oferta
  • case studies
  • Insights
  • blog
  • kontakt
Menu
  • o nas
  • oferta
  • case studies
  • Insights
  • blog
  • kontakt

kontakt

dfusion communication sp. z o.o.
Al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
  • kontakt@dfusion.pl
  • +48 22 403 57 99

obserwuj nas

Facebook Linkedin
  • copyright © 2021 dfusion. all rights reserved.
  • polityka prywatności
  • Made by
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów
Akceptuję
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Dzięki że do nas dołączyłeś/aś!

Już szykujemy Ci gorące insighty!