• Polski
  • English
  • Polski
  • English

SAS

Wyzwanie – optymalizacja kampanii performance prowadzonych w ramach regionu MEEE

W ramach współpracy, zmierzyliśmy się z wyzwaniem jak zoptymalizować nie tylko samo prowadzenie regionalnych kampanii digital marketingowych, ale także proces ich przygotowywania, tak by zachować spójność pomiędzy 32 rynkami w obszarze Middle East & Eastern Europe.

Strategia – Podejście One Stop Shop

Staliśmy się dla klienta regionalnym koordynatorem działań digital marketing w regionie MEEE. Jako jedyny punkt kontaktu zapewniliśmy spójną narrację w warstwie tekstowej i wizualnej.

Działania

Odpowiadamy za kompleksową realizację kampanii digital marketingowych prowadzonych w Social Media i ekosystemie reklamowym Google. Począwszy od zdefiniowania kanałów dotarcia, przez tworzenie materiałów reklamowych a kończąc bieżącej optymalizacji kampanii.

Realizujemy działania zorientowane na generowanie leadów w wybranych przez klienta branżach, obejmujące promocję wydarzeń specjalnych, materiałów typu white paper oraz webinarów. Wspieramy SAS Institute w budowaniu zasięgu w ramach własnych profili w mediach społecznościowych.

Efekt

  • Podwojenie liczby osób śledzących regionalne konta SAS Institute na Twitterze
  • Wygenerowanie ponad 200 nowych kontaktów handlowych