Wyzwanie – optymalizacja kampanii performance prowadzonych w ramach regionu MEEE
W ramach współpracy, zmierzyliśmy się z wyzwaniem jak zoptymalizować nie tylko samo prowadzenie regionalnych kampanii digital marketingowych, ale także proces ich przygotowywania, tak by zachować spójność pomiędzy 32 rynkami w obszarze Middle East & Eastern Europe.
Strategia – Podejście One Stop Shop
Staliśmy się dla klienta regionalnym koordynatorem działań digital marketing w regionie MEEE. Jako jedyny punkt kontaktu zapewniliśmy spójną narrację w warstwie tekstowej i wizualnej.
Działania
Odpowiadamy za kompleksową realizację kampanii digital marketingowych prowadzonych w Social Media i ekosystemie reklamowym Google. Począwszy od zdefiniowania kanałów dotarcia, przez tworzenie materiałów reklamowych a kończąc bieżącej optymalizacji kampanii.
Realizujemy działania zorientowane na generowanie leadów w wybranych przez klienta branżach, obejmujące promocję wydarzeń specjalnych, materiałów typu white paper oraz webinarów. Wspieramy SAS Institute w budowaniu zasięgu w ramach własnych profili w mediach społecznościowych.
Efekt
- Podwojenie liczby osób śledzących regionalne konta SAS Institute na Twitterze
- Wygenerowanie ponad 200 nowych kontaktów handlowych