• Polski
  • English
  • Polski
  • English

Canon

Wyzwanie – promocja nowej linii drukarek Canon PIXMA

W ramach kampanii #dotknijemocji chcieliśmy pokazać, że warto drukować zdjęcia i w prosty sposób można to zrobić samemu. Popularyzacja fotografii cyfrowej sprawiła, że drukowane zdjęcia zostały trochę zapomniane. Jednak w życiu są chwile i emocje, którymi chcemy się dzielić z bliskimi bez pośrednictwa ekranów telefonów i komputerów. Chcieliśmy pokazać, że dzięki przeniesieniu ich na papier emocje są silniejsze i bardziej autentyczne.

Strategia – Komunikacja 360

Zaplanowaliśmy kampanię, która była połączeniem działań z zakresu influencer relations, content marketingu oraz Public Relations. Całość dopełniała kampania reklamowa w internecie oraz eventy dla klientów i dziennikarzy.

Działania

Do projektu zaangażowaliśmy znanych influencerów z obszarów, DiY, lifestyle oraz parenting. Wspierali nas: Reżysera Życia, Malwina Bakalarz z Bakusiowa, Magda Mirkowicz z My Pink Plum oraz Dorota Szelągowska. Wykorzystaliśmy m.in. ich własne kanały YouTube, media społecznościowe Canon Polska oraz blogosferę. Zrealizowane materiały były wsparte kampaniami promocyjnymi na  YouTube, Facebook, Google (AdWords, GDN).

Aby zachęcić potencjalnych klientów do drukowania zdjęć stworzyliśmy weekendowe strefy foto i druku w popularnych warszawskich kawiarniach. Na miejscu do dyspozycji gości był fotograf oraz animatorzy, a wydrukowane fotografie można było zabrać lub zaadresować i wysłać do swoich bliskich.

Zwieńczeniem kampanii były warsztaty dla mediów i blogerów z obszaru DiY, podczas których można było zrobić, wydrukować i oprawić fotografię. W części kreatywnej wspierał gości team warszawskich Majsterek.

Całości dopełniała komunikacja do mediów lifestylowych, parentingowych i marketingowych.

Efekty

  • 420 tys. wyświetleń filmów na kanałach YT influencerów

  • 700 komentarzy w mediach społecznościowych

  • 40 publikacji prasowych

  • Nagroda THE IN2 SABRE AWARDS 2018 w kategorii: Best influencer Programs + Endorsements