SABRE Awards EMEA 2019: Oscary branży PR rozdane, wśród wyróżnionych są polskie agencje!

28.05.2019

d*fusion communication, polska agencja łącząca kompetencje z zakresu PR i digital marketingu, już drugi rok z rzędu znalazła się w elicie firm wyróżnionych w prestiżowym konkursie SABRE Awards EMEA 2019. W tegorocznej edycji jury konkursowe doceniło jej kampanię P@ssWord, zrealizowaną dla Microsoft Polska, która otrzymała wyróżnienie IN2SABRE Certificate of Excellence w kategorii „Best in Brand Narratives”. Kampania P@ssWord znalazła się także w wąskim gronie 5 najlepszych kampanii PR w regionie EMEA w kategorii „Technology: Software and Services”. W tegorocznej, 15. już edycji SABRE Awards, nominację do głównych nagród otrzymało raptem 6 agencji z Polski.

 

W ramach kampanii agencja d*fusion, we współpracy z zespołem Domu Zagadek, specjalizującym się w tematyce escape roomów, wymyśliła i skonstruowała od zera pierwszy w Polsce pokój, naszpikowany technologią Office 365 oraz urządzeniami Microsoft Surface, którego akcja dzieje się w alternatywnym świecie zaburzonych kolorów i pikseli, do złudzenia przypominającym grę Minecraft. Uruchomiony w lipcu 2018 roku pokój do dziś cieszy się wielką popularnością – odwiedziło go już kilka tysięcy osób, a wizytę w nim należy planować z dość dużym wyprzedzeniem.

Jesteśmy pod dużym wrażeniem komunikacyjnego rozmachu kampanii zaprezentowanych w trakcie tegorocznej edycji SABRE Awards. Jak zresztą przyznał sam Paul Holmes, pomysłodawca konkursu SABRE, kampanie PR zgłaszane w regionie EMEA reprezentują dziś zdecydowanie najwyższy poziom w skali globalnej. Gdy mówi to ktoś z tak bogatym doświadczeniem, kto oceniał bez mała tysiące kampanii PR, można czuć tylko jedno: dumę, że również nasza kampania ma w tym swoją zasługę. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom – dodał Kamil Kozłowski, Dyrektor Zarządzający w d*fusion communication.

Pomysłodawcą kampanii P@ssWord dla Microsoft Polska, odpowiedzialnym również za medialne efekty, był Tomasz Lachowski, Dyrektor Kreatywny w d*fusion communication. W części egzekucyjnej kampanii w mediach wspierała go Joanna Duda, Account Manager agencji.

Na widok tylu kreatywnych kampanii PR w jednym miejscu naprawdę może zakręcić się w głowie. Analizując punkt po punkcie ich złożenia, ścieżkę komunikacyjną, idee kreatywne oraz medialne rezultaty, wielokrotnie cisnęło mi się na usta „wow, to jest naprawdę znakomite!”. Dlatego bardzo się cieszę, że ten sam „efekt wow” wywołała na członkach jury nasza praca, czego dowodem jest zarówno certyfikat IN2SABRE Award, jak i nominacja do 5 najlepszych kampanii technologicznych w regionie EMEA. Nie spoczywamy jednak na laurach, zakasujemy rękawy i zabieramy się do pracy, żeby za rok znów mieć powody do satysfakcji – powiedział Tomasz Lachowski.

Z ubiegłorocznej edycji SABRE Awards 2018 d*fusion communication przywiozło do Polski dwie statuetki SABRE, zdobywając nagrody główne w dwóch kategoriach. IN2SABRE Award w kategorii „Best Influencers Programs and Endorsements” powędrowało do agencji za kampanię #dotknijEmocji zrealizowaną dla Canon Polska. Z kolei kampania Surface AntyLuwr, zrealizowana przez agencję dla Microsoft Polska, zdobyła Gold SABRE Award EMEA w kategorii „Technology: Hardware” oraz otrzymała wyróżnienie IN2SABRE Certificate of Excellence w kategorii „Best Use of Photography and Illustrations”. Na polskim gruncie kampania Surface AntyLuwr zdobyła w ubiegłym roku dwa Złote Spinacze, wygrywając w kategorii „PR Produktu” oraz w kategorii specjalnej „Kreatywność”.

Hip! Hip! Hurra! Dobra passa trwa!

Pracuj z nami!

Skontaktuj się z nami i sprawdź co możemy zrobić dla Twojej marki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *