Hip! Hip! Hurra! Dobra passa trwa!

10.12.2018

To już oficjalne, więc się chwalimy! Nasza kampania Antyluwr dla Microsoftu, po sukcesach światowych, których wyrazem jest nagroda SABRE Awards, podbiła także serca jury krajowego konkursu, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Oto dwa Złote Spinacze, które zdobyliśmy w kategoriach “PR produktu” oraz “Kreatywność”.

Choć nie działamy dla nagród, to jesteśmy niezmiernie dumni z tego wyróżnienia i, co tu dużo mówić, – strasznie się nim jaramy! Dlatego z tego miejsca chcemy serdecznie podziękować naszym ojcom, matkom, żonom, mężom, partnerom, partnerkom, dzieciom płci obojga, przyjaciołom i znajomym, nieprzyjaciołom i nieznajomym oraz wszystkim tym, którzy przyczynili się do tego sukcesu, sprawiając, że jesteśmy tu, gdzie jesteśmy! A mówiąc bardziej serio: dziękujemy wszystkim naszym klientom, którzy w nas wierzą, są z nami, powierzają nam super ekscytujące zlecenia i przystają na nasze, często zwariowane, pomysły. Bo tylko dzięki Waszemu zaufaniu, które nam okazujecie, możemy wspólnie świętować takie sukcesy.

Bo dowodem dużego zaufania do agencji PR jest przystanie na realizację kampanii dedykowanej pełnemu nowych technologii urządzeniu Surface Pro, u której źródeł leży… dorysowywanie wąsów Giocondzie lub innym arcydziełom światowego malarstwa. Wykorzystaliśmy bowiem tkwiącą w człowieku prostą przypadłość, że zawsze, szczególnie obcując z „dziełem” przez duże „dź”, ma ochotę coś poprawić, dorysować, zmienić po swojemu. A że współczesna technika nawet nie-rysownikom umożliwia dokonanie takich retuszów po pierwsze bez szkody dla oryginału, a po drugie w bardzo dobrej jakości, i w dodatku bez konieczności poświęcania temu zadaniu długich godzin, to już inna sprawa. Efektem tego pomysłu jest jedyna w swoim rodzaju galeria, która dowodzi, jak ogromny potencjał kreatywności drzemie w każdym z nas.

Pomysłodawcą projektu Surface AntyLuwr, odpowiedzialnym również za egzekucję kampanii w mediach, jest Tomasz Lachowski, Dyrektor Kreatywny d*fusion communication. W całym procesie wspierała go Joanna Duda, Account Manager agencji.

Żeby przybliżyć bardziej szczegółowo założenia i przebieg nagrodzonej kampanii, stworzyliśmy krótki spot:

Złote Spinacze to kolejne z naszych tegorocznych nagród. Jeszcze raz serdecznie za nie dziękujemy! Wszystkich, którzy chcą wiedzieć, za co jeszcze zostaliśmy nagrodzeni, oraz odkryć sekret naszych realizacji, zapraszamy na stronę www.zwycieskiekampanie.pl, gdzie dzielimy się naszą receptą na sukces.

Pracuj z nami!

Skontaktuj się z nami i sprawdź co możemy zrobić dla Twojej marki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *